اخبار داخلی, مصاحبه
شماره: 2859
1392/02/16 - 01:21
بیست و یکمین همایش انجمن جراحان کودکان ایران برگزار شد

بیست و یکمین همایش سالانه انجمن جراحان کودکان ایران با محوریت نقص تکاملی و بیماری های اکتسابی دستگاه ادراری و تناسلی، در سالن مرکز همایش های رازی برگزار شد.

 

دکتر جواد نصیری دبیر علمی این همایش به خبرنگار بنیان گفت: هدف از برگزاری این همایش ارائه شیوه های نوین درمان بیماری های دستگاه ادراری و تناسلی کودکان از سوی متخصصان داخلی و خارجی است.

 وی افزود: 60 مقاله تخصصی با محورهای مشکلات دستگاه ادراری، اکستروفی مثانه(بازماندن مثانه از دوران جنینی) ، تنگی های حالب به لگنچه، اختلالات مجاری ادرار و ریفلاکس(برگشت ادرار ازمثانه) و ابهام جنسیتی در نوزادان وکودکان و چگونگی درمان این بیماری ها در این همایش ارائه خواهد شد.

دبیر علمی این همایش تصریح کرد: جراحی كودكان همه زمينه های جراحی كودكان به جز جراحی های مربوط به قلب، مغز، چشم و ارتوپدی از بدو تولد و در بعضی مواقع از دوران جنینی تا 18 سالگی را در بر می گيرد.

نصیری خاطر نشان کرد: روش های مختلف جراحی در اختلالات حرکتی مثانه، جراحی جنین ، عفونت های ادراری ، بی اختیاری و شب ادراری ، سنگ های ادراری در کودکان ، ختنه و سرطان های دستگاه ادراری وتناسلی کودکان دیگرموضوعاتی است که در این همایش مورد بحث قرار خواهد گرفت.
این همایش تا 18 ردیبهشت ادامه دارد.

پایان مطلب/

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved